Nyelvválasztó | Choose Language

Saturday, March 17, 2012

Valódi gépelési munka (Protypers.com)

FIZETÉSI BIZONYLAT 1 (2012.03.19)!

FIZETÉSI BIZONYLAT 2 (2012.04.09)!
FIZETÉSI BIZONYLAT 3 (2012.05.01)!

FIZETÉSI BIZONYLAT 4 (2012.05.07)!

FIZETÉSI BIZONYLAT 5 (2012.05.14)!

FIZETÉSI BIZONYLAT 6 (2012.05.21)!

Eleged van abból, hogy a PTC oldalakon napi 4 centben van limitálva a kereshető összeg? Eleged van abból, hogy a teljesítménybéres, nem limitált manualsurf oldalakon pofátlanul alacsony összegekért klikkelsz és órák alatt jön össze pár cent? Akkor jó hírem van! Van egy oldal, ahol a teljesítményedet korrekt összegért díjazzák! Ez pedig nem más, mint a Protypers. Vakok és gyengén látók részére kell scannelt dokumentumokat gépelned. Az alábbi arányokkal indulsz
Azaz normál gépelési sebességgel számolva óránként 1-3 dollárt is megkereshetsz. Ha lassabban gépelsz, akkor kevesebbet. Kifizetés Paypal-ra és WebMoney-ra 3 dollártól. Minél szorgalmasabb vagy, annál jobb lesz a besorolásod idővel.

11 comments:

  1. Regisztráltam erre a borzalomra, de nem ajánlom senkinek, hogy akár egy percet is fordítson erre a komolytalanságra. Rosszabb mint egy PTC oldal. Időre, 16 sec alatt kell captcha-kat begépelni, tökéletesen pontosan, különben kick-et kapsz. Ha az aktuális fizetési limit pl 0,95 dollár 1000db captcha-ra, akkor könnyen ki lehet számolni, hogy 4,44 órát kell "dolgozni" 0,95 USD-ért. Vagyis 4 órán keresztül mind az őrült, úgy kell gépelned és alig hibázhatsz. Akinek ez megéri, az valószínűleg nem komplett. Az affiliate része is nevetséges, mert minimum 5 alád regeltnek kell kifizetést kapnia ahhoz, h utánuk később 10%-ot kapj.

    ReplyDelete
  2. A kérdésem az, hogy fizet ez egyáltalán? :S

    ReplyDelete
  3. Ha ki is fizet, mire mész vele? :) Többe kerül a fogyasztott áram és a géped amortizációja, mint amennyit "megkeresel"...

    ReplyDelete
  4. Nagyon is megéri. Vlk, te valamit nagyon csúnyán elszámoltál. 0,85 dollárt nem egészen 1 óra alatt össze lehet hozni, főleg, hogyha délután 6 óra után csinálod, mert akkor már 1+ dollár jár 1000 szóért (nem kel mind az ezer szót begépelned, részarányosan kapod a pénzt). Én 2 hete csinálom, napi 1,5 óra munkabefektetéssel és így gyűjtöttem össze 18 dollárt, vagyis kb. 4000 Ft-ot, amiből 2200 Ft-ot már átutaltak a PayPal címemre és nemsokára esedékes a köv. részlet kifizetése is. Csóró egyetemistaként nekem nagyon is megéri 1,5 órát gépelni havi 8 ezer Ft-ért.

    Persze, aki lassan gépel és gépelés közben a billentyűket kell, hogy nézze, az ne vágjon bele, mert akkor nem tud olyan tempóban gépelni, hogy ~ 1 óra alatt összejöjjön közel 1 dollár. Nem véletlenül PRO Typers az oldal neve.

    ReplyDelete
  5. Ezek szerint te átlag kb 5,5 másodperc alatt olvasod el a sokszor nehezen olvasható szöveget, gépeled be hibátlanul a két szót és nyomsz rá a gombra. Már ha a legjobban fizető 1,35 dolláros időszakot nézzük.
    Ilyen "PRO" gépelési képességekkel miért nem keresel vmi normális munkát? Bárhová felvennének, hiszen bármely átlag titkárnőt lepipálod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha lassan gépelsz, akkor nem éri meg. Itt az én statisztikám: https://lh6.googleusercontent.com/-14zBTC1uIBs/T4N93T3xiZI/AAAAAAAABZM/mY2srmkyN8I/s1280/protypers_stat.png

      Ha csak azért kapcsolod be a gépedet, hogy ezt csináld, akkor számít az áram, ha mindenképpen megy, akkor nem.

      A gombra nem kell rányomni, elég Entert nyomni. A normális munkákról pedig kérek egy listát, amire ilyen gépelési sebességgel felvennének. De amíg nem jön ilyen normális munka, addig még mindig ezzel lehet a legtöbbet keresni mióta a fájlmegosztóknak vége van.

      Delete
  6. tényleg megéri.én most kezdtem.
    egyáltalán nem nehéz.átlag 5 mp alatt megvan.és hülyeség,hogy nem lehet rontani.akkor kickelnek ha lejár az idő.hibázni lehet.elvégre néha eléggé nehezen olvashatóak vannak.amiket meg ténylegesen nem lehet elolvasni ott az ESC.
    jelenleg 850 képet csináltam meg amiből 42 rossz azaz 95.1% a rate-em.szerintem amíg valaki 90 felett tudja tartani nem lehet gond.(sőt még sztem az alatt sem)
    sajnos nem tudtam túl sokat összehozni pedig már délután 2 óta csinálom(persze nem egyfolytában:D),de állandóan "no image"-et ír és így elég lassan megy.szerintem ha folyamatosan adja a képeket lazán össze lehet hozni 1-2 óra alatt 1-2 dollárt ha megy 5 mp alatt ami heti szinten 7-14 dollár lehet.az azért nem kevés.

    ReplyDelete
  7. Belepróbáltam én is.
    Tetszik de az arányon javítani kellene.
    De jó lesz ez nekem majd mikor a 8 órás ügyeletemet töltöm és nem tudok mit kezdeni magammal.
    Szép lassan gyűlik. gyűlik aztán ki tudja...

    ReplyDelete
  8. Kedves Fórumozók!
    Segítséget kérnék. Én is dolgozom ezen az oldalon. Mivel a főállásom is gép előtt, gépeléssel töltöm és 10 ujjas vakon gépírást tanultam be tudom gépelni a megadott 15mp alatt a néha valóban nehezen olvasható szavakat - az átlag időm 5-7mp. Mégis kicket kaptam és kiírta, hogy véglegesen felfüggesztettek. Van valakinek ötlete hogy miért és hogy vissza lehet-e ezt csinálni? Fontos lenne, mert amúgy a pénznek (még ha minimális is) megvan a helye, és aki ajánlotta egyszerűen elérhetetlen, tőle nem tudok segítséget kérni. Számot nem tudok, az emailre meg nem válaszol. Bennetek bízom, akik szintén benne vagytok ebben.
    Köszönöm előre is.

    ReplyDelete
  9. Egy kis segítséget szeretnék adni...Ctrl és + billentyű lenyomásával nagyítható a weboldal bármeddig, így már könnyebben olvasható a szöveg amit bead. Gyorsabban lehet haladni és kisebb a hibalehetőség... : )

    ReplyDelete